Klachtenprocedure

Wanneer u een klacht heeft over de zorg van het Bosatelier wijzen we u graag op de klachtenprocedure. Wij werken via Klachtenportaal Zorg. Aan het indienen van een klacht zijn voor jou als klager geen kosten verbonden.

Stap 1: Praat met je zorgverlener over jouw klacht, misschien kun je het samen oplossen.
Het lukt niet of je wilt liever niet met je zorgverlener praten: ga dan naar Stap 2.

Stap 2: Dien je klacht in via het klachtenformulier (link hieronder) of e-mail je klacht naar Klachtenportaal Zorg. Je kunt ook bestanden toevoegen als je die hebt. Een medewerker van Klachtenportaal Zorg leest je klacht en, als de zorgaanbieder is aangesloten bij KPZ wordt er contact met je opgenomen. De klachtenprocedure wordt dan verder uitgelegd.

Let op: je mag altijd stoppen tijdens de klachtenprocedure, vertel dit dan aan de klachtenfunctionaris

Klacht indienen – Klachtenportaal Zorg